אקססוריז למטבח – התכשיטים האמיתיים של הבית

בשעה טובה סיימתם לעבור לבית חדש או שהשלמתם את השיפוץ ועכשיו אתם מרגישים שהגיע הזמן להתפנק – להוסיף תכשיטים לבית. הכירו את כמה מהמוצרים הקטנים של סמג שיעניקו לכל מטבח את הטאצ’ המושלם

המיקסר העומד של SMEG, בעל קווי המתאר המעוגלים שלו והצבעוניות מלאת החיים, בעיצוב רטרו מוקפד, מעביר היטב את הערך המוביל של המותג SMEG כולו – רוח יצירתית של תשוקה לבישול ולעיצוב איטלקי. כל פרט מפרטיו של המיקסר עוצב כך שיספק עמידות ויעילות מקסימליות.

לחובבי הפסטה הביתית מציע המיקסר 4 ערכות נלוות, המורכבות עליו, ומאפשרות להכין 4 סוגי פסטות (פטוצ’יני, לינגוויני, ספטגי ופסטה בסיסית). המיקסר משלב בתוכו את התשוקה לעיצוב ואת התשוקה לבישול, הכוללות שתיהן את השאיפה ליצור יצירות יפהפיות ומעשירות, בעלות מגע אישי.

עוד מציע המיקסר העומד של SMEG גם ערכה לטחינת ועיבוד מזון המורכבת עליו, המעשירה באופן ניכר את אפשרויות השימוש בו, ומתאימה לעיבוד סוגי מזון רבים, כגון: בשר נא ומבושל, עוף ומאכלי ים, ירקות, פירות, צמחי תבלין לחמים, אגוזים ועוד רבים נוספים.

 

מטחנת הקפה החדשה מבית SMEG על קווי המתאר הרכים והמעוגלים שלה וצבעי הפסטל שלה, מצטרפת לאוסף מוצרי הבוטיק של סמג המוקדשים לעולם הקפה, וכוללים את מכונת האספרסו, מכונת קפה פילטר (פרקולטור) ומקציף החלב.

עם מטחנת הקפה החדשה של SMEG תוכלו להתאים את מידת טחינת הקפה למכונות אספרסו, למכונות קפה פילטר ולסגנונות קפה רבים נוספים.

כך שאם תרצו קפה אספרסו לארוחת הבוקר, או לגימה של קפה אמריקנו אחר הצהריים, מטחנת הקפה החדשה של SMEG היא הכלי המושלם עבורכם. מטחנת הקפה היא בעלת עיצוב מרהיב ו-6 גווני פסטל בסגנו רטרו לבחירה, ותשתלב באופן מושלם בכל סגנון של מטבח.

 

מקציף החלב של SMEG הוא חלום שמתגשם לכל מי שאוהב לפתוח את היום בצורה רכה ומפנקת.

עיצוב הרטרו הייחודי והמדויק של מקציף החלב החדש מבית SMEG הופך אותו לפריט אספנים אשר יוצב בגאווה בכל סביבה.

כאשר בוחרים בפונקציית השוקו ומשתמשים במרכיבים הנחוצים – חלב וחתיכות שוקולד, התנועה האחידה של המקצף ואפשרות ההגדרה מראש של הטמפרטורה המבוקשת, יאפשרו הכנה קלה של משקה שוקו סמיך, רך ומפנק במיוחד עד מהרה.

מקציף החלב הוא פריט חובה במטבחם של כל חובבי ארוחות הבוקר המסוגננות, הכוללות קפוצ’ינו או לאטה מקיאטו מוקצף. המקציף בעל העיצוב המרהיב קיים בצבעי פסטל כגון ורוד, ירוק או כחול פסטל, וגם בשחור, אדום, לבן או צבע קרם – הקלאסיים יותר.

 

להתרשמות ממגוון מוצרי הבוטיק של SMEG אתם מוזמנים לאולם התצוגה הראשי:
אריה שנקר 13 הרצליה פיתוח www.smeg.co.il

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקההמשך לקנות

    חייגו עכשיו