טיפים להכנת אוכל עם הילדים בבית

הכי כיף לבשל עם הילדים בבית, במיוחד בזמנים אלו שאנחנו הרבה בבית ונעשה ״משעמם״. כך או כך, אנחנו אוכלים וגם מחפשים דרכים להעסיק את הילדים, ולכן לבשל עם הילדים יכולה להיות פעילות ממש מהנה. רגע לפני שאוספים את הילדים ומתחילים לבשל משהו, יש כמה דברים שכדאי לדעת.

אספו מתכונים מהרשת, יש מלא

בשיטוט ברשת תוכלו למצוא מגוון רחב של מתכונים, אבל לפעמים ההיצע הגדול יכול קצת לבלבל, ולכן חשוב מאוד להתמקד. חשבו אילו מתכונים תרצו להכין, לדוגמה עוגיות, פנקייקים, פסטה, טוסטים, לביבות, שייקים וכך הלאה. כשתתמקדו בסוג המתכון שתורצו להכין, יהיה לכם קל יותר לבחור מתכון מהרשת.

ההמלצות שלנו:

  • הכנת פיצה עם בצק במיקסר, עם תוספות שרוצים.
  • עוגיות בצורות שאתם אוהבים וכמובן עם סוכריות.
  • קאפקייקים שאפשר לקשט בכל מיני צבעים.
  • פסטה טרייה עם רוטב, ממש להכין את הבצק.
  • אפיית חלות, זה ממש כיף ללוש את הבצק.
  • קערת מרק חם ומנחם, כולל קילוף הירקות.

הכינו את הילדים לתהליך

הכינו את הילדים לתהליך של הכנת האוכל, כדי שיתרגשו וירגישו שעושים פעילות כיפית. זה חשוב גם למורל שלהם ובמיוחד אם מדובר על ילדים גדולים. לדוגמה, תגידו להם מחר בשעה 16.00 אנחנו נבשל יחד ארוחת ערב ונזמין חברים. יהיה ממש כיף.

הכינו את המטבח

גם המטבח צריך סוג של הכנה, במיוחד אם אתם מתכננים לבשל משהו מורכב. בדקו שיש לכם את כל המצרכים הדרושים להכנת המתכון הרצוי כדי שלא תגלו בזמן אמיתי שחסר. הכינו גם את האביזרים הנדרשים כמו קערות, שבלונות לחריצת הבצק של העוגיות, קישוטים לעוגיות, תבניות וכך מה שדרוש לכם.

הוציאו מוצרי חשמל מתאימים

מיקסר, בלנדר מוט, טוסטר ועד מגוון מכשירי חשמל יכולים להיות לכם לעזר, כך שתוכלו באותה ההזדמנות גם להשתמש במוצרים שאולי מאוחסנים והרבה זמן לא עשיתם בהם שימוש, ואפילו ללמד את הילדים איך להשתמש במוצרי החשמל במטבח.

הזמינו חברים של הילדים, זה כיף

כדי לשדרג את הפעילות, תוכלו להזמין חברים או שכנים שישתתפו יחד איתכם בפעילות, זה ממש כיף ותורם לחוויה ובכל להנאה של הילדים. בתום הבישול או האפייה הילדים יישבו יחד ויאכלו, והנה לכם ערב מהנה ומשפחתי מושלם.

תוכלו להיכנס לדף הפייסבוק שלנו ולהתרשם ממתכונים שאנחנו מעלים > 

רכשו עכשיו

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקההמשך לקנות

    חייגו עכשיו