כיצד לבחור מקרר חדש למטבח שלכם?

בחירת מקרר היא החלטה חשובה אשר תשפיע על משפחתכם שלך במשך 10-15 השנים הבאות וכדאי להקדיש זמן בכדי לשקול את האפשרויות המגוונות והשונות הקיימות.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של מקררים: מקררים שתי דלתות עם מקפיא עליון, מקררים שתי דלתות עם מקפיא תחתון ומקררים בעלי 4 דלתות.

המותג WHITE WESTINGHOUSE  הגדיל לעשות ומציע גם מקרר גדול במיוחד בעל 6 דלתות, מדגם 747WR, הכולל מקרר עליון בעל שתי דלתות זו לצד זו, וארבע מגירות תחתונות המשמשות כמקפיא.

סוג המקרר שתבחרו יהיה תלוי בצרכים שלכם. אם עליכם לאחסן כמויות גדולות של מזון בהקפאה, או אם יש לכם מקום מוגבל במטבח שלכם שלא מאפשר גם הצבת מקפיא נפרד, אז מקרר שתי דלתות בעל מקפיא עליון עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר עבורכם. אם אתם צריכים לאחסן כמות רבה של מזון טרי בקירור, או אם יש לכם מטבח קטן, אז מקרר שתי דלתות בעל מקפיא תחתון עשוי להיות המתאים ביותר עבורכם היות והם ומקררים שתי דלתות עם מקפיא תחתון נחשבים לקומפקטיים יותר בהשוואה לסוגים אחרים של מקררים.

מקררים בעלי 4 דלתות הם נהדרים מכיוון שהם מציעים שפע של מקום אחסון והם מושלמים למשפחות עם ילדים שאוהבות לנשנש אוכל במהלך היום.

חשוב לקחת בחשבון את הגודל, קיבולת האחסון, היעילות האנרגטית ותכונות נוספות, בעת בחירת מקרר חדש.

המקררים המתקדמים של WHITE WESTINGHOUSE   הם בעלי דרגת אנרגיה נמוכה, מה שמלמד על יעילות אנרגטית משופרת וצריכת חשמל נמוכה יותר, ומגוון תכונות מתקדמות המהוות שיקול חשוב בעת בחירת מקרר, כמו תא לשמירה על טריות מרבית ב-0 מעלות, מערכת MULTI FLOW המזרימה אוויר גם לתא המקרר וגם לתא המקפיא ושומרת על אוורור וריענון מרביים, מערכת NO FROST המונעת לחלוטין הצטברות של כפור בתא המקפיא ועוד.

מקרר שממשיך לשרת אתכם בעתיד

המקרר של העתיד לא כל כך רחוק.

כיום, אנשים מחפשים דרכים להפוך את חייהם לקלים ונוחים יותר. ומקרר הוא אחד מהמכשירים שיכולים לעשות שינוי גדול בחיינו.

אז לפני שאתם קונים מקרר עליכם לדעת מהם הדברים שיש לקחת בחשבון לפני שקונים אחד.

כדאי גם לדעת אילו תכונות לחפש בכל מקרר שתרצו לרכוש.

המקררים המתקדמים של WHITE WESTINGHOUSE הם בעלי מגוון תכונות חדשניות ההופכות אותן לבחירה מוצלחת במיוחד, כמו דרגות אנרגיה נמוכות וחסכניות, מגוון נפחים וגדלים להתאמה לצורך המדויק של המשתמשים, מערכת  NO FROST המגנה ומונעת הצטברות של כפור בתא המקפיא ועוד.

 

המקרר הטוב ביותר עבורכם תלוי בצרכים ובהעדפות שלכם. גודל המטבח שלך יקבע כמה מקום יש לך למקרר חדש. אם אתה גר לבד או עם אדם אחד בלבד, מקרר קטן יותר עשוי לעשות את העבודה בשבילך. אבל אם אתם מחפשים משהו שיכול להכיל יותר אוכל, אז מקרר גדול יותר יתאים יותר לצרכים שלכם.

החשיבות של עיצוב ברמה גבוהה

בחירת מקרר היא משימה לא פשוטה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה זו. הדבר הראשון שכדאי לחשוב עליו הוא גודל המקרר. זה צריך להתאים למטבח שלך ולהיות מסוגל לאחסן את כל האוכל שלך. לאחר מכן, עליכם לחשוב על איכות המקרר וכיצד הוא ישפיע על הטעם והמרקם של האוכל שלכם.

חברת WHITE WESTINGHOUSE מציעה מגוון דגמי מקררים בעלי נפחים שונים, להתאמה לצרכים המדויקים שלכם. מקררי שתי דלתות עם מקפיא עליון יכולים להיות בעלי 310 ליטר, כמו מקרר WHITE  WESTINGHOUSE  דגם 310WR, או בעלי 532 ליטר כמו מקרר WHITE WESTINGHOUSE דגם532WR.

מקררי שתי דלתות בעלי מקפיא תחתון של WHITE WESTINGHOUSE יכולים להיות בעלי 482 ליטר, כמו דגם482WR, בעלי 513 ליטר כמו דגם 513WR או בעלי 571 ליטר כמו דגם 571WR.

המקרר הוא אחד ממכשירי החשמל החשובים ביותר בכל בית. חיוני להצטייד במקרר מעוצב, יעיל ואמין שישמור על טריות המזון וצונן לאורך זמן.

מגוון המקררים של  WHITE WESTINGHOUSE ניתנים לציפוי ננו קריל במגוון ענק של כ-300 גוונים, להתאמה מושלמת מבחינה עיצובית למטבח הפרטי שלכם, לצבעיו ולעיצובו.

רכשו עכשיו

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקההמשך לקנות

    חייגו עכשיו