מדיח כלים וחיסכון באנרגיה

לעתים קרובות אנשים מניחים שחיסכון במשאבים הוא דבר בלתי אפשרי. מרבית האנשים מבזבזים אנרגיה בזמן שהם חושבים שהם באמת חוסכים באנרגיה. האם ידעת כי שטיפת כלים ביד משתמשת למעשה ביותר אנרגיה מאשר הכנסת עומס מלא למדיח הכלים? כמו כן, האם ידעתם שכ- 60% מהאנרגיה המשמשת את רוב מדיחי הכלים משמשת לחימום המים?

חברת SMEG אימצה כבר לפני שנים רבות מדיניות ירוקה ששמה את ערכי שימור הסביבה בעדיפות עליונה לאורך כל פעילויות החברה. כל מוצרי SMEG מתוכננים תוך הקפדה על ביצועים גבוהים וצריכת אנרגיה נמוכה. דגש מיוחד מושם על דירוג אנרגיה גבוה ככל האפשר למוצרים, השומר על הסביבה ומשפר את איכות החיים. מדיחי הכלים החדשניים של SMEG הם דוגמא נפלאה למוצרים השומרים על הסביבה באופן מרבי.

מדיחי הכלים נפתחים אוטומטית בסיום פעולתם והכלים שבתוכם מתייבשים באופן טבעי, וכך נחסך הצורך בהפעלת גוף חימום לצורך ייבוש הכלים ונחסכת אנרגיה רבה כמובן.

טכנולוגיית ההדחה הייחודית הנקראת פלנטריום מדמה את דרך התנועה של מערכת השמש (ומכאן השם פלנטריום) ומבצעת שטיפה יסודית של הכלים שבמדיח באמצעות תנועות שתי וערב של הממטרות ושימוש בלחץ מים גבוה, החוסכים משמעותית בכמות מים הנדרשת להדחה.

הנה כמה טיפים שנועדו לעזור לכם להפחית את האנרגיה שצורך מדיח הכלים שלכם. אתה יכול לחסוך זמן, כסף ואנרגיה בבת אחת. מה יכול להיות טוב יותר?

1. וותרו על הכיור – מגרדים שאריות אוכל לפח במקום לשטוף כלים בכיור. לא רק שתוכלו להימנע מאחד החלקים המסורבלים ביותר בשטיפת כלים, תוכלו לחסוך כ- 55,000 ליטרים של מים לאורך חיי המדיח שלכם. חיסכון במים הוא חשוב, אך אתם חוסכים גם כסף כאשר אתם משתמשים בפחות מים בתהליך. מגרדים את כל הכלים ביסודיות, ומשתמשים במברשת מחוספסת או בספוג יבש כדי להיפטר מחלקיקי מזון מציקים שיכולים לסתום את הביוב.

2. הפעילו מדיח מלא בלבד –

הפעילו את המדיח רק כאשר הוא בתפוסה מלאה.

במקום להדיח עומסים חלקיים בלבד, המתינו עד שהמדיח יהיה מלא לחלוטין. ההמתנה להטענה מלאה מקנה לכם את כוח הניקיון הרב ביותר עבור כל שקל שאתם מוציאים על מים ואנרגיה.

כמו כן, נסו להשתמש בטבלייה טובה על מנת להסיר כתמים מהכלים.

זה גם יהפוך אותם למבריקים, ויקטין את שאריות המים הנראות לעיתים קרובות על הכלים.

אפשר לעשות דברים מהירים וקלים מבלי לוותר על איכות הניקיון.

3. דרך נהדרת נוספת לחסוך כסף היא לתת לכלים להתייבש באמצעות אוויר ולא חום. לא רק שזה קל ונוח לביצוע, זה גם מצמצם את האנרגיה המשמשת לחימום המדיח ומונע כל נזק שעלול להיגרם לכלים מהחום המוגזם. לשם כך, כבו את ההגדרה לייבוש חום, פתחו את הדלת לאחר שיסתיים מחזור הניקוי וכבו את המדיח. עם זאת, החיסרון העיקרי של שיטת הייבוש הזו, הוא שעשוי לקחת זמן רב יותר עד שהכלים שלך יתייבשו לחלוטין.

להתרשמות ממגוון מדיחי הכלים המתקדמים של SMEG אתם מוזמנים לאולם התצוגה הראשי:
אריה שנקר 13 הרצליה פיתוח www.smeg.co.il

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקההמשך לקנות

    חייגו עכשיו