עיצוב אולם התצוגה החדש של מותג היוקרה SMEG בישראל

מותג היוקרה SMEG מתמחה כבר למעלה מ-70 שנה בתכנון, עיצוב וייצור מוצרי חשמל למטבח ולבית. החברה האיטלקית, המצטיינת בשפע של מוצרים מעוצבים וטכנולוגיות מתקדמות, להתאמה לכל צורך ולכל טעם וסגנון עיצובי, התחדשה לאחרונה גם בחלל תצוגה חדש ומרהיב בהרצליה פיתוח.

עיצוב אולם התצוגה החדש של המותג המסוגנן הופקד בידיו האמונות של האדריכל גיל מיכאל, אשר בתקציב של כ-2 מיליון ₪ ביצע בקומת הכניסה בת 240 מ”ר ובקומת הגלריה בת 80 מ”ר מהפך חזותי של ממש.

אנשי המכירות, אשר ישבו במשך שנים רבות בחלקו הקדמי של אולם התצוגה, הועברו במסגרת המודל החדש לישיבה בחלקו האחורי של האולם, שינוי שפתח את האולם למוצרים בלבד, וכן גם לסלון ישיבה הצופה הישר אל מוצרי הדגל של המותג SMEG – תנור משולב כיריים וקולט אדים תואם, בעיצוביהם המרהיבים של צמד מעצבי העל Dolce & Gabbanna.

עבודת העיצוב של האדריכל גיל מיכאל שמה דגש מיוחד על הענקת חוויית לקוח חדשנית ללקוח הנכנס לחלל התצוגה, בה הלקוח נכנס לעולמה של SMEG, בעל הצבעוניות והניראות הייחודיים כל כך למותג היוקרה האיטלקי.

חלל התצוגה מעניק למבקרים בו תחושה מרווחת המאופיינת בזרימה ותנועה, בין היתר הודות לגוונים הבהירים של הרצפה, בעוד גוונים כהים יותר של מעמדי התצוגה מבליטים את נוכחותם של המוצרים.

רכשו עכשיו

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקההמשך לקנות

    חייגו עכשיו