תערוכת  EUROCUCINA 2022 – SMEG מציגה עיצוב מתוצרת איטליה

תערוכת EUROCUCINA מארחת פעם נוספת במילאנו את אנשי עולם העיצוב מכל קצוות העולם.

במסגרת התערוכה מציגה SMEG את מוצריה החדשים תוך שימת פוקוס מיוחד על מוצרים בנויים המשלבים בתוכם חדשנות וקיימות ביחד עם טכנולוגיה וסטייל.

בין מוצרי SMEG החדשים הנחשפים בתערוכה נמצא פרויקט גלילאו הזוכה לתשומת לב מיוחדת: המדובר בקו חדש של תנורים בעלי גישה מהפכנית לבישול הודות לטכנולוגיית בישול המאפשרת לשלב שיטת בישול מסורתית, ביחד עם בישול באדים ובישול באמצעות פונקציות מיקרוגל.

דגם אומני-שף, שהוא גולת הכותרת של הפרויקט, הוא תנור המשלב בתוכו את שלוש טכנולוגיות הבישול הללו, במידות של 45-60 ס”מ.

SMEG  לא התפשרה על עיצוב גם הפעם: הסדרות העיצוביות דולצ’ה סטיל נובו, לינאה והסדרה הקלאסית מאפיינות את תנורי גלילאו החדשים, בקווי מתאר אלגנטיים ועכשוויים.

הסדרה העיצובית הקלאסית וסדרת לינאה הכוללות תנורים, כיריים ומקררי יינות, מגיעות מהיום גם בגימורים בצבעי אפור ושחור מט, המושלמים למטבחים עכשוויים שלא מפסיקים להפתיע.

בין מוצרי SMEG החדשים המוצגים בתערוכה נמצאים כיריים אינדוקציה בעלי משטח מבריק של זכוכית קרמית בצבעי שחור או כסף, בעלי הדפסה הנמצאת מתחת לזכוכית הקרמית, מסמנת את אזורי החימום ומבטיחה גמישות מרבית בשימוש במשטח בן 90 הס”מ של הכיריים.

מקררי היינות החדשים בני 60 ס”מ מרחיבים את קו מקררי היינות של SMEG, מציעים את האופציה לשמר עד  29 בקבוקי יין ומהווים פתרון גמיש ומרווח בעיצוב התואם בצורה מושלמת את מוצרי סמג הבנויים הנוספים הניצבים לצידם במטבח.

להשלמת קו מוצרי SMEG הבנויים, עיצבה החברה מדיחי כלים חדשים הממלאים אחר דרישות המטבח המודרני המתקדם הודות לתוכניות הפעלה חדשניות הכוללות גם תוכנית היגיינה 99.9% לחיטוי כלי האוכל.

מקררי הרטרו של SMEG אשר לא ניתן לפספס אותם, מופיעים בתערוכה בצבעים וגימורים חדשים ומסמלים יותר מכל את היצירתיות של SMEG ואת ההקפדה על כל פרט קטן המאפיינת את המותג, מבלי לשכוח כמובן את טכנולוגיות הקירור וההקפאה המתקדמות ביותר.

סדרת פורטופינו הצבעונית המעוצבת מופיעה גם היא בתערוכה, בין מוצרי סמג החדשים, ומהווה מחווה לכפר האיטלקי המסורתי ולצבעיו.

העיצוב המחודש של תנורי פורטופינו מופיע בתערוכה בתנורים משולבים בדגמי 90 ס”מ, 120 ס”מ ו-150 ס”מ.

טכנולוגיה ועיצוב הם המוטיבים העוברים כחוט השני לאורך שיתוף הפעולה היצירתי הפורה בין המותג SMEG לבין מעצבי העל דולצ’ה וגבאנה, הממשיך ומספר את סיפור האסתטיקה האיטלקית באמצעות מוצרי מטבח ההופכים ליצירות אומנות של ממש.

סדרת דולצ’ה וגבאנה של SMEG כוללת את מקררי הרטרו של סמג בעיצובי כרכרות המג’וליקה הסיציליאניות המסורתיות, ולצידם התנורים המשולבים וקולטי האדים בעלי העיצוב התואם.

שיתוף הפעולה העדכני ביותר של SMEG  עם מותג השמפניה VELVE CLICQUOT הוליד מקרר רטרו בעיצוב חדש, הקיים בדגמי 28FAB ו-10FAB ומגדיר מחדש את הייחודיות של מקרר הרטרו של SMEG ואת רוחו היצירתיות של מותג השמפניה.

חברת SMEG שנוסדה בשנת 1948 היא בעלת גאווה רבה בשורשיה האיטלקיים, ומנוהלת כיום על ידי בני הדור השלישי של מייסדי החברה, משפחת ברטאצוני.

SMEG ידועה בייצור האחראי שהיא מבצעת, של יצירות המשלבות טכנולוגיה עם סטייל במוצרים ביתיים בעלי ביצועים גבוהים ואיכות מובחרת.

רכשו עכשיו

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקההמשך לקנות

    חייגו עכשיו