חברת SMEG גאה להציג את תצוגות TFT החדשניות

חברת SMEG מתכבדת להשיק את תצוגות ה-TFT החדשניות למכונות הקפה ולתנורים הבנויים שלה.

תצוגות ה-TFT החדשות הן גדולות יותר בהשוואה לגירסא הקודמת, מוארות יותר ובעלות גרפיקה אפקטיבית יותר המאפשרת למשתמש שליטה בפונקציונליות הרבה של כל מוצר.

השימוש במוצרי החשמל של SMEG הוא כיום הרבה יותר אינטואיטיבי, היות וכל פונקציות הבישול מגיעות בצירוף סמלים ואילוסטרציות. העיצוב המתוחכם הוא קל ביותר לשימוש, היות לשתי אפשרויות הגלילה, האופקית והאנכית.

תכונה נוספת ושימושית ביותר היא הבישול במספר שלבים: כעת ניתן להגדיר 3 שלבים שונים במהלך בישולו של תבשיל אחד, ובנוסף לתזמן את תחילתו של כל שלב בישול באמצעות 3 טיימרים נפרדים !

תנור הבישול, למשל, יכול להישלט מרחוק על ידי המשתמש באמצעות אפליקציית SMEG Connect.

משתמשים אשר התנסו בפונקציות התצוגה החדשה, יודעים כבר כי אינם צריכים לשמור את חוברת ההפעלה של המכשיר בהישג יד. כאשר לוחצים לחיצה ארוכה של 3 שניות על כל פריט הנמצא על המסך, נפתח חלון קופץ המספק מידע קצר ויעיל.

תנור SMEG בעלי תצוגות ה-TFT החדשות משתייכים לסדרה הקלאסית של SMEG, לסדרת לינאה בעלת העיצוב המודרני ולסדרת דולצ’ה סטיל נובו האלגנטית מכולן.

באופן דומה, שדרגה SMEG גם את מכונות הקפה הבנויות שלהן והעניקה גם להן תצוגות צבעוניות בנות 4.3 אינצ’ים.

התצוגות של מכונות הקפה הבנויות כוללות מעל ל-50 שילובים מותאמים אישית המאפשרים למשתמש ליצור עד 6 פרופילי משתמשים נפרדים. עכשיו יכול כל בן משפחה להגדיר לעצמו פרופיל אישי של המשקאות החביבים עליו.

חוזק הקפה, הטמפרטורה שלו והכמות – כולם יכולים להיות מותאמים אישית לכל טעם אישי !

מבחר התוכניות כולל מעל 13 אפשרויות של סוגי קפה ורמות טחינה של פולי הקפה.

כל משקה יכול להיות מוכן בשלוש דרכים: באמצעות נגיעה אחת, באמצעות הגדרה אישית אשר הוזנה במכונת הקפה או ע”י הפעלת מצב הכנת משקה.

הודות לאפשרות של הפעלת מצב הכנת משקה, ניתן להתאים בקלות את כמות הקפה, למשל, וכמות החלב וליצור את התמהיל האהוב על כל משתמש.

מכונות הקפה הבנויות עם תצוגות ה-TFT משתייכות מבחינת עיצוביהן לסדרה הקלאסית של SMEG, לסדרת לינאה בעלת העיצוב המודרני והמוקפד ולסדרה האלגנטית דולצ’ה סטיל נובו.

תצוגות חדשות לתנורים ולמכונות קפה בנויות הן דוגמא לסיבות ההופכות את מוצרי SMEG לא רק אטרקטיביים יותר מבחינת עיצובם, אלא גם מתקדמים יותר מבחינת הטכנולוגיות בהן הם מצויידים, המאפשרות להן לבשל ולהכין משקאות במהירות ובקלות.

 

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקההמשך לקנות

    חייגו עכשיו