מוצרי חשמל למטבח של SMEG

מותג היוקרה האיטלקי SMEG, אשר נוסד לפני למעלה מ-70 שנה בצפון איטליה, מתמחה מאז ועד היום בפיתוח וייסוד מוצרי חשמל לבית ולמטבח.

מוצרי החשמל למטבח של SMEG  הם בעלי טכנולוגיות הפעלה מתקדמות, ועיצובים ייחודיים.

חברת SMEG מפעילה בתוך החברה סטודיו פנימי לפיתוח מוצרים, ורבים מבין מוצרי החשמל למטבח שמציגה החברה הם בעלי פטנטים אשר פותחו בסטודיו הפנימי שלה.

כחברה המחוברת למסורת האיטלקית של אסתטיקה ויופי, שמה חברת SMEG דגש חזק במיוחד על עיצובם של מוצרי החשמל למטבח שהיא מייצרת.

מוצרי חשמל של SMEG  למטבח משתייכים למעל עשר סדרות עיצוביות בעלות סגנונות ייחודיים ומובחנים, כמו הסדרה בעלת הסגנון הקלאסי, הסדרה בעלת סגנון הרטרו בהשראת שנות החמישים, סדרת דולצ’ה סטיל נובו בעלת הסגנון האלגנטי המודרני ועוד.

מוצרי החשמל למטבח של SMEG משתייכים למגוון רחב של קטגוריות מוצרים, כמו תנורים בנויים, תנורי מיקרוגל, תנורים משולבים עם כיריים, כיריים (גז ואינדוקציה), מקררים (כאן תוכלו למצוא את מקררי הרטרו הפופולריים כל כך של SMEG) מדיחי כלים (עצמאיים ואינטגרליים), קולטי אדים – ולצידם קולקציה עשירה ויפהפיה של מוצרי חשמל קטנים למטבח בעיצובי רטרו הכוללת בין היתר קומקומים (קומקומים חשמליים סטנדרטיים, מיני קומקומים וקומקומים בעלי סולם טמפרטורות לבחירה), מצנמים קופצים (ל-2 ול-4 פרוסות), מסחטות הדרים, מיקסרים עומדים (בעלי ערכות הרחבה ההופכות אותם למעבדי מזון, מטחנות בשר, מכונות פסטה ואפילו מכונות להכנת גלידה), מיקסרים ידניים, בלנדרים (עומדים וידניים), מכונות אספרסו ידניות, מכונות אספרסו אוטומטיות (עם ובלי האופציה של הקצפת חלב), מכונות קפה פילטר (פרקולטור), מטחנות קפה ומקציפי חלב.

כל מוצרי החשמל הקטנים למטבח של SMEG  הם בעלי עיצובי רטרו המאופיינים בקווי מתאר מעוגלים ורכים ובמגוון צבעים בוהקים ומלאי חיים.

מוצרי החשמל למטבח מבית SMEG לא מפסיקים להתחדש בטכנולוגיות הפעלה מובילות ובעיצובים רעננים ומרהיבים.

אז כשתרצו לרענן את המטבח שלכם במוצר מטבח מעוצב וייחודי, מוצרי החשמל הביתיים של SMEG הם התשובה !

רכשו עכשיו

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקההמשך לקנות

    חייגו עכשיו