מקרר אינטגרלי

כל הסיבות לרכוש מקרר אינטגרלי למטבח

זה התחיל בתנורים אינטגרליים, המשיך במדיחי כלים אינטגרליים ועכשיו הטרנד העיצובי הזה מגיע גם למקררים. הרצון לייצר מראה אחיד במטבח, מוביל אותנו לשדרג את מוצרי החשמל שלנו ולהפוך את חלל המטבח לאסתטי, ממש  כמו במוזיאון.

מהו מקרר אינטגרלי?

הפירוש של “אינטגרלי” הוא מכשיר חשמל המוסתר בתוך ארון ויוצר מראה אחיד לגמרי. במקרה שלנו, המקרר בלתי נראה לחלוטין, אלא אם תפתחו אותו ופתאום תתגלה התכולה שלו. בעיצובים אדריכליים נהוג לייצר מראה אסתטי ואחיד, ולכן מקרר אינטגרלי יהיה אלטרנטיבה מעולה.

המותג SMEG המתמחה עשרות שנים במוצרי חשמל מעוצבים ואיכותיים לבית ולמטבח, מציע מגוון רחב של מקררים אינטגרליים במידות וגדלים שונים, עם דלתות בפתיחה ימינה או שמאלה, בגובה מלא או בחצי גובה למיקום מתחת לדלפק ועוד, להתאמה לצורך המדויק שלכם.

היתרונות הבולטים של מקרר אינטגרלי

מראה חדשני ומודרני
מקרר אינטגרלי מאפשר לקבל מראה אחיד וחלק של ארונות המטבח, ולכן זהו היתרון הבולט שלו. למעשה, כאשר הכל אחיד, נוצרת תחושה של מטבח מסודר יותר, מה שחשוב מאוד בחללים פתוחים שבהם יש באותו החלל גם סלון וגם מטבח.

יותר בחירות עיצוביות
כאשר משלבים מקרר אינטגרלי במטבח, אפשר ליהנות מיותר סגנונות עיצוב לבחירה, כיוון שהעיצוב והגוון של המקרר לא מגביל אותנו. לדוגמה נוכל לבחור ארונות מטבח מעץ אלון או כל חומר אחר, מבלי לחשוב כיצד גוון מקרר הנירוסטה המסורתי ישתלב בחלל. בנוסף, נוכל לשלב בארונות מטבח תאורת לד, ידיות מעוצבות ואלמנטים אחידים נוספים.

מקרר אינטגרלי מאפשר לייצר תחושה של מרחב בחלל
מקרר אינטגרלי, כמו כל מוצר חשמלי אינטגרלי למטבח, מעניק מראה ותחושה של מרחב בחלל. זהו פרמטר עיצובי חשוב מאוד במקרה של מטבחים קטנים או מטבחים צרים שמאפשר לייצר אשליה של חלל גדול יותר.

מאפשר לנו להסתיר את הבלגן
מקרר אינטגרלי מאפשר לנו להסתיר את הבלגן שיש מאחורי הדלת, במיוחד אם יש רווח בצדדים וברצוננו להחביא ברווח שואב אבק או מטאטא, מגב, מגירות אחסון קטנות וכו׳.

מקרר אינטגרלי קל יותר לניקוי
אם נשווה מקרר אינטגרלי המגיע עם חיפוי הזהה לארונות מטבח לאחרים, נגלה שקל יותר לנקות אותו ביחס למקררי נירוסטה או מקררים בגוונים שחורים שנעשו טרנדיים, שבהם רואים כתמים וטביעות אצבעות. אם כך, דיי בהעברת סמרטוט לח על כל ארונות המטבח והכל נראה מבריק.

אפשרות לקנות מקרר בכל גודל רצוי
פעמים רבות אנשים מתפשרים על מקררים קטנים (במיוחד במטבחים קטנים), על מנת שהמקרר לא יראה גדול מידי ביחס לאלמנטים האחרים בחלל, ולכן כאשר אנו רוכשים מקרר אינטגרלי, נוכל לבחור מקרר בכל גודל רצוי, הרי הוא מוסתר בתוך ארונות המטבח ואינו נראה לעין.

גמישות גבוהה לשינויים עתידיים
נניח שבעוד כמה שנים תחליטו שגוון הארונות כבר לא בא לכם טוב בעין, תמיד אפשר לשדרג את ארונות המטבח במקום להחליף את המקרר, ואפילו קיימת אפשרות לצבוע את הארונות, להדביק עליהם טפטים או להחליף את הדלתות בעלות זולה יותר מאשר להחליף מקרר.

מטבח מאובזר מעלה את שווי הדירה
אין ספק שהמראה המיוחד של מטבח אחיד ואסתטי עם מקרר אינטגרלי מעלה את שווי הדירה, היות ומדובר על עיצוב מודרני יפה שכל אחד יכול להתאהב בו בקלות.

להצצה בקולקציית המקררים האינטגרליים שלנו >

מקרר אינטגרלי

רכשו עכשיו

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקההמשך לקנות

    חייגו עכשיו